Naam:
onderwegmetgerrit.reislogger.nl
Reisverhalen:
Foto’s:

Over mij

Ik ben 71 jaar en sinds 1970 samen met Carla. We hebben 3 zonen  8 kleinkinderen en 1 achterkleinkind. Gerrit  kennen we vanaf 1974. We mogen dan ook wel zeggen dat we diverse veranderingen en ontwikkelingen in de zorg zowel positief als negatief hebben meegemaakt.

Samen met Carla en 2 van onze zonen hebben we tot 2013 een koeriersbedrijf gerund.

In 2009 mijn camino naar Santiago de Composteĺa, 4 maanden wandelen vanaf huis. Ook hier heb ik een blog van bij gehouden.

Vanaf 2010 het contact met Gerrit opnieuw aangegaan in eerste instantie alleen en uitsluitend op Sherpa. Als vriend van Gerrit, niet als vrijwilliger van Sherpa.

Met name tijdens de Corona periode ben ik de onmacht van de zorg gaan zien, en hoe belangrijk het is dat verwanten de ruimte krijgen en nemen om te participeren.

Ik geniet ervan om met Gerrit te wandelen of fietsen op de duofiets, meestal heb ik muziek bij me in de vorm van een speaker, waar we via Spotify van alles op kunnen afspelen. Van Jazz, pop tot kinderliedjes.  Vaak gaat het langs hem heen, maar als ik maar 1 keer van de tijd een klikje ervaar bij hem of de aanzet van een glimlach zie, dan is onze dag al goed.

Niet te vergeten ons wekelijkse zwemmen, de ontwikkeling die hij in het water meemaakt en het plezier dat we soms hebben is onbeschrijfelijk.

Ik voel me welkom op de woning, verzorg de planten in de tuin en merk dat de verzorgers het als steunend ervaren dat ik voor Gerrit zijn belangen opkom.

En Gerrit, hij vaart er wel bij.

Sees

Bezochte landen