Burgers zoo

28 juni 2022 - Doorwerth, Nederland

Nadat Gerrit een onrustige nacht had, zat hij toch fris aan het ontbijt. Genietend van de lekkere broodjes die Carla voor ons ontbijt ingekocht had.

Al gouw kwam de kaart op tafel, want we wilden op de fiets naar Burgres zoo. Ongeveer 7km dus dat moest makkelijk gaan. Via fietsroute.nl.  Volgepakt gingen we op pad. Moppie bleef thuis. De route was heftiger dan voorspeld. Waar wij in de regio allemaal mooie geasfalteerde of betonnen fietspaden hebben, is het hier veel zand, of half verhard met kuilen en gaten. Voor Gerrit wel leuk, hij houd wel van dat gehobbel, voor de duofiets en ons eigenlijk te zwaar. Toen we een klaphek door moesten bleek dat de duofiets hier te breed voor was. Toch maar uitgeweken naar een alternatieve route.

Burgers zoo  was prachtig zeker met dit mooie weer, we moesten ons goed insmeren om niet te verbranden. Gerrit geniet van de mensen om hem heen, zolang hij zijn aandacht en af en toe een versnapering krijgt, geniet hij.

Om 4 uur weer terug op bio. Carla ging lekkere dingen halen voor het eten en ik zou met Gerrit nog gaan zwemmen om 5uur.  We waren beiden moe dus even een uiltje knappen. Helaas om 6 uur werd ik pas wakker. Carla stond ook al weer voor de deur met de boodschappen. Ons ZWEMUURTJE verslapen helaas.

Lekker buiten gegeten van de lekkere hapjes die  Carla verzorgd had. Gerrit geniet wij niet minder. Na het eten Carla was uitgeteld, ben ik met Gerrit nog gaan wandelen, schommelen en snoezelen in de snoezelruimte.

Uiteindelijk lag meneer na zijn slaapritueel om 22.30 u te ronken in zijn bedje. Hopelijk slaapt hij door.