Onderweg met Gerrit 2023

22 juni 2023 - Soest, Nederland

Het is weer zover komende week gaan we, Carla Gerrit Moppie en Sees  op vacantie. Van vrienden mogen we in hun natuurhuisje tussen Ommen en Hardenberg. De voorbereidingen zijn in volle gang. De aanhanger van Maarten gehaald voor de duofiets, op het laatste moment nog een nieuwe accu geregeld en Olle kan vanavond helpen de aanhanger te laden zodat we morgen alleen de kleren en persoonlijke dingen hoeven te pakken. Vanavond hebben we nog ons muziek clubje met Gerrit, Wendelien en Johan als hij zin heeft.

Morgen is het zover rond 11 uur komen we Gerrit halen.

1. Team V5:
    25 juni 2023
    Hoi Sees,

Wat ontzettend mooi dat jullie met Gerrit een week op vakantie zijn. Erg leuk dat je ook dit jaar weer een blog bijhoudt! Wij hopen dat jullie vakantie net zo geslaagd wordt als vorig jaar. Aan het weer zal het in ieder geval niet liggen :) Zo te zien is het juist in het bos nu goed uit te houden. Ga er lekker van genieten met elkaar!