Welkom op mijn reisblog!

3 juni 2022 - Soest, Nederland

Welkom op mijn reisblog bij Reislogger! Ik ga deze website gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van onze vakantie. Kom dus snel een keertje terug voor de nieuwste vakantieverhalen en foto’s. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van mijn belevenissen? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst!

Ik ga dit blog gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van deze vakantieweek met Gerrit. Hoe het voor Gerrit is, maar ook hoe het voor ons is om 24/7 met hem bezig te zijn.  Onze bestemming is duo vakantieoord bij Arnhem, waar we een huisje compleet met alle voorzieningen tot onze beschikking hebben inclusief zwembad.

Gerrit is Gerrit , hij woont sinds 1970 in een instelling voor mensen met een beperking. Verstandelijk heeft hij het niveau van een kind van 9 mnd. Maar dan wel de ervaring van 61jaar. Hij herkent mij, kan beperkt lopen, houd erg veel van eten en aandacht. Uitstapjes doen we meestal met de duofiets vergezeld van ons hondje Moppie. Wij kennen Gerrit sinds 1974. Als kind kwam hij regelmatig de weekenden bij ons in het gezin.

Op dit moment zijn we druk met voorbereidingen om alles in orde te maken voor deze onderneming. Zoals een handzame rolstoel die makkelijk in de auto mee kan, maar ook achter op de duofiets.

In ieder geval veel leesplezier.

Vriendelijke groet

Sees en Carla

1. Reislogger:
    3 juni 2022
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Team V5:
    28 juni 2022
    Hoi Gerrit, Sees en Carla,

Wat ontzettend leuk om jullie vakantieavonturen via deze weg te kunnen volgen! Aan de foto’s te zien, hebben jullie het daar goed naar jullie zin. Erg leuk om Gerrit (en jou, Sees) zo te zien genieten :) Heel veel plezier nog met elkaar!

Lieve groet,
    Het team van V5